2014. szeptember 16., kedd

Fekete-fehér + egy szín játék!

Az Ilka által indított fekete-fehér + egy szín játékban Szelinitől ezt a csodaszép nyakláncot nyertem. Köszönöm szépen még egyszer, imádom!

Rengeteg gyöngyöt kaptam, nem is mertem mind felhasználni, mert így is gigantikus lett az ékszer. :)
 Plusz egy színnek a kedvencemet, a türkizt választottam, és ezt a nyakláncot készítettem:

Játékszabályok:

Ha játszani szeretnél, hagyj itt egy kommentet! Egy valakit kisorsolok, aki  megkapja tőlem az itt látható nyakláncot, plusz egy fekete-fehér gyöngycsomagot. A nyertes ebből a csomagból és az általa hozzáadott színből készít egy nyakláncot, legkésőbb egy hónapon belül, amit egy fekete-fehér gyöngycsomaggal továbbküld.

Jelentkezési határidő: 

2014. szeptember 19. péntek 24:00

Sorsolás: 

2014. szeptember 20. szombat

9 megjegyzés:

  1. Nagyon kitartó vagyok! Ismét játszom. Csodás ez a lánc és a türkiz is tetszik. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Valóban monumentális darab, nagyon szépet készítettél! Köszönöm, hogy játszottál a játékban.

    VálaszTörlés
  3. Èn, én,én,én,én szeretném, nagyon nagyon szeretném :)
    Àlomszép ékszer!!!
    Szeretnék játszani érte!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett!!! Én is szeretnék játszani érte!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Már azt hittem, hogy csak Enivel kell megbirkóznom ezért a szépségért :)
    Megyek és hirdetem inkább :)

    VálaszTörlés
  6. U de brutál jó lett ez a nyaklánc! Horimarikához kukkantottam, kíváncsi lettem, leesett az állam! Wow

    VálaszTörlés